Followers !

Jumaat, 14 Oktober 2016

PETRON Privilege Miles Card !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tengah-tengah bulan ni pun dah sesak, duit habis beli Oppo N3, hahaha, tak apalah hadiah untuk diri sendiri kan, sampai minyak kereta pun berkelip-kelip tak sedar, haha


Selagi tak berkelip, selagi tu lah tak isi minyak, haha, tapi malam ni entahlah nak berkelip sangat nampaknya, jadi kena tambah lah, kan mati pula tengah jalan, hahahaha

KK carilah stesen minyak berdekatan, dan beratur masa nak bayar, pelik juga sebab lama sangat beratur, sampai giliran KK, staff Petron tawarkan kad percuma untuk kumpul mata


Kalau percuma tak apa, haha, dan terus dilerekkan untuk dapat mata ganjaran, setiap RM 1 dapat 1 mata dan boleh dikumpul sampai lah berapa pun, haha

Sekarang senang nak daftar tak payah pakai borang isi sampai dua muka surat, melalui sms sahaja dah boleh, cepat dan mudah, tak perlu nak susah payah

Jadilah bolehlah nak mula mengumpul mata biarpun dah bertahun bawa kereta, baru sibuk nak kumpul, haha, tak apa, sikit sikit lama lama jadi bukit, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan