Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 8 Oktober 2016

Hujan lebat..


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi tadi rasa elok saja panas, tak ada pula tanda-tanda nak hujan, tengah-tengah KK masak tadi, tiba-tiba hujan turun dengan lebatnya


Itulah kan, perancangan Allah kita tak tahu, perkara kita tak jangka akan berlaku bila-bila masa dan tiba-tiba boleh berlaku tanpa ada petanda yang jelas pun sebenarnya


Bila hujan ni, sejuk saja, dengan kerja dalam penghawa dingin, mata ni terus jadi layu nak tidur sebenarnya, hahaha, mana boleh curi tulang, masa kerja kena kerja 

KK memang suka duduk tepi tingkap ni dan berangan nak kahwin dengan anak raja, hahaha, tak adalah, kalau dah penat tengok skrin telefon, kat sinilah KK berangan

Sesekali kita tadahkan mata kita dengan kehijauan alam dan luaskan minda kita dari tengok telefon tak berhenti tu, apa salahnya jamu mata kita dengan indahnya ciptaan Allah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan