Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 8 Oktober 2016

Perbaharui lesen memandu


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Awal pula KK bangun harini, semalam kenapalah susah sangat nak tidur, berpusing-pusing nak dapatkan posisi tu, haha, entahlah kenapa mata ni


KK teringat akan lesen memandu KK yang akan tamat tempoh beberapa hari lagi, ada lagi 3 hari, jadi alang-alang dah bangun awal ni kita terus pergi perbaharui saja

Siap-siap terus buka GoogleMaps dalam kereta sambil tunggu enjin panas, haha, kita kat tempat orang kena pakai peta, kalau tak sesat dan tak tahu jalan

Alhamdulillah, GoogleMaps sangat membantu, KK jumpa dengan mudahnya Pos Malaysia cawangan Chukai ni, mudah dan senang

KK perbaharui lesen selama satu tahun, tak cukup duit nak buat dua tahun, haha, tak apalah asalkan lesen baru dan tak tamat tempoh

Kos atau harga untuk perbaharui lesen untuk setahun RM 32.10 sahaja, kat pejabat pos pun boleh buat, senang, tak ramai orang pun tadi masa KK sampai

Dah ada lesen baru ni, memandu pun rasa selamat dan yakin, tak perlu takut kena tahan polis ke atau JPJ ker, hahaha, buat apa nak takut kalau kita tak buat salah kan, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan