Followers !

Jumaat, 25 April 2014

25.04.2014 = Salam Jumaat :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Salam Jumaat kepada semua, harini KK cuti, seronok memang seronok, tak penat mana pun sebenarnya, hehe


Setelah 3 minggu KK kerja pada hari Jumaat, dan 3 minggu juga KK solat Jumaat di bandar, nasiblah masjid tak jauh mana.

Harini, KK akan mudah untuk ke masjid, nak pakai baju Melayu, pakai lawa-lawa, baru semangat kan, hehe

Banyak juga aktiviti berkaitan kebersihan harini, nak buat pembersihan dalam bilik ni, dah macam sarang tebuan bila tengok, haha

Kalau rajin nak buat kek sebiji, nak bagi rakan kerja rasa, nak juga dengar komen dari akak-akak, ehehe

#Salam Jumaat :)


2 ulasan: