Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 24 April 2014

CUTI di hari Jumaat !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Esok KK cuti, yeah ! setelah 4 hari bekerja, akhirnya KK bercuti, kan KK cuti 2 kali seminggu, seronok sangat.


Rancangan rasanya duduk rumah saja, nak basuk baju kerja, kemas bilik, nak lap kipas yang dah berhabuk tu.

Kalau rajin, nak buat kek minyak sebiji, orang bakeri hari-hari sebut pasal kek berbelang, kesnya nampak gambar kat WeChat ID, hehe


Bila dah hujung-hujung bulan ni, tak sabar pula nak tunggu gaji, haha, kata manager, dalam 27 atau 28 dah masuk, tak sabarnya nak rasa gaji pertama.

Tapi, tak boleh nak seronok sangat, banyak benda yang KK nak bayar, motor, wifi, bil telefon dan sebagainya.

Siapa yang bekerja esok, bekerja elok-elok dan niat yang baik-baik saja, esok kan Jumaat, Salam Jumaat semua :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan