Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 30 April 2014

Dapat jadual bulan Mei :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pejam celik pejam celik, dalam sedar tak sedar, dah sebulan KK kerja kat sini, tak sangka begitu cepat masa berlalu.


Harini, KK masuk pagi, petang dah balik, esok pula masuk pagi macam biasa, hehe,


Kalau ikutkan jadual, bulan ni kebanyakan hari KK masuk shift pagi, dah sikit saja shift petang, tak sampai 10 hari pun.

Cuti macam biasa 8 hari, seminggu cuti 2 hari, tu yang seronok, hehe, kali ni jadual penambahan seorang staff baharu.

Alhamdulillah, setakat ini, KK masih lagi seronok bekerja, ramai yang dah bertegur sapa dengan KK :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan