Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 28 April 2014

Gaji dah masuk $_$


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Alhamdulillah, bersyukur sangat bila gaji dah masuk, sukanya KK, walau tak banyak mana, bolehlah buat bayar hutang.


KK punya gaji hanya separuh saja yang masuk, kenapa? sebab gaji dikira dari 20 haribulan lepas sehingga 20 haribulan terkini, KK kan mula kerja 1 haribulan, sebab tu dapat separuh.

Alhamdulillah, lepas lah KK nak bayar motor, KK kerja petang harini, jadi sebelum nak masuk kerja, KK nak singgah dulu kedai motor, nak bayar untuk bulan 4, dah nak habis bulan.


Untuk lebihan tu, tak adalah nak berbelanja sangat, sekadar nak buat belanja makan dan duit minyak motor KK pergi balik kerja saja.

Tak terfikir lagi nak shopping ke apa, cukuplah sekadar berjimat cermat untuk bulan ni, tunggu bulan depan pula, hehe.


2 ulasan:

  1. Alhamdulillah, gembira kan dapat hasil duit gaji titik peluh sendiri?

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul kan, gembira bila dapat bantu keluarga :)

      Padam