Followers !

Rabu, 23 April 2014

Sayonara Kak Nini :(


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sedih pun ada, tapi nak buat macam mana, benda yang sudah tertulis, kita tak boleh nak buat apa, redha saja


Tanggal 20 April lalu, Kak Nini iaitu staff senior di bahagian bakeri telah meniti hari terakhir di tempat kerja.

Setelah sebulan menghantar notis berhenti kerja, akhirnya kak nini tidak akan menjadi lagi staff disini.


KK dah lama kenal kak nini, dulu kan KK ada sekejap kerja kat sini, tapi itu cerita 3 tahun lepas, hehe, masa tu KK kerja bahagian lain.

Bila KK dah masuk semula, dan satu bahagian dengan kak nini, dia tinggal lagi 2 minggu bekerja, sedih dan sayu rasanya hati.

Kak Nini orang lama kat sini, dah nak dekat 3 tahun kerja, memang dah lama, semua hal dalam bakeri dia tahu.


Masa kak nini hari terakhir tu, KK kan tak ada, sebab KK cuti, kakak KK bertunang, jadi tak dapat nak jumpa.

Tapi, masa 19 haribulan tu, dah bergambar sakan dengan kak nini dan staff bakeri lain yang bekerja pada hari tersebut, hehe


Kepada Kak Nini, saya tahu, kak dah rancang yang terbaik untuk diri akak, insya Allah rezeki lain yang sampai, dengar cerita nak kahwin, hehe.

Semoga kak sihat selalu disamping keluarga, jangan lupa kami di bakeri dan semua warga kerja :) sayang kak nini



Tiada ulasan:

Catat Ulasan