Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 13 April 2014

Percubaan kali pertama :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Panasnya harini Ya Allah, KK tak terkira berapa kali dah mandi ni, tak tahan sangat dah.


Cuti-cuti, bila dah tiada aktiviti, bosan juga adalah, adik pula dah "rampas" tv, tak boleh nak tengok, huhu.

Bila dah bosan, apa lagi benda yang paling best tak lain tak bukan buat kek, haha, dah memang minat KK, dari dulu sampai sekarang.

Saja harini nak buat eksperimen sikit, biasa KK buat 2 warna, tapi harini KK buat 3 warna yang diselang seli, dan lorekkan tu KK buat bentuk bunga.


Nampak cantik kan, macam bunga bentuknya, masih dalam oven keknya, tak pasti rupanya bagaimana, hehe.

Berdebar-debar pula hati ini tidak keruan menunggu kek yang akan siap sebentar saja lagi.


4 ulasan:

  1. rajinnya :) Ada resepi tak hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih anisyamir :)

      ada-ada, boleh cari Kek Minyak dalam blog KK

      Padam
  2. wah, jarang tengok lelaki masak kek.. lawa kek tu.. mesti sedap

    BalasPadam