Followers !

Isnin, 7 April 2014

Jalan-jalan dengan Arif !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Rancangan petang tadi berjaya, tapi agak lewat sikit, walau apapun, semua yang dirancang berjalan dengan lancar :)


Ingatkan nak pergi buat kad pengenalan dulu, tapi tak jadi, pergi lepak dengan Kak Siti dulu, nak jumpa sangat dengan Arif, hehe

Borak-borak, dalam pukul 4 tu baru lah pergi UTC semula, nak pergi Jabatan Pendaftaran Negara.

Dalam 20 minit dah siap, tapi bukan kad pengenalan tu, tapi urusan tu, ambil gambar terus boleh balik, esok dah boleh ambil. hehe

Lepas dah siap, pergi jalan-jalan kat mall kejap, singgah di MR D.I.Y, tengok barang apa yang ada, tapi murah-murah barang kat sini.


Lepas tu baru balik, sebelum hantar Arif balik, singgah pasar malam kejap, saja nak beli makan, KK beli laksa penang, lama sangat tak makan.

Esok nak keluar lagi, KK pun cuti lagi, Arif nak pergi ambil kad pengenalan baru dia, ehehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan