Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 13 April 2014

Salam Subuh dan Selamat Bekerja :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sejuk dingin dipagi hari, nasib ada pemanas air, kalau tak, mengigil lah mandi pagi-pagi ni kan, hehe


KK harini masuk kerja pagi, masuk pukul 7, balik pukul 5 petang, rasa macam mengimbau kenangan masa sekolah haritu.

Salam Subuh kepada semua yang beragama Islam, insya Allah dan mudah-mudahan kita diberkati dan diredhai menjalani hari ini


KK lepas ni nak panaskan enjin motor dan bergerak ke tempat kerja, kena gerak awal, baru tak terkejar-kejar kan.

Doakan KK selamat sampai dan kepada semua, selamat bekerja dan ikhlaskan hati dan lapangkan dada, insya Allah, moga berkat rezeki yang dicari :)


2 ulasan:

  1. singgah sini dari entry blogger remaja blog HH :))
    SELAMAT BERKENALAN, jemput singgah blog Syira ye ..dah berwajah baru :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih, nanti KK balas kunjungan :)

      Padam