Followers !

Selasa, 15 April 2014

Nasi Ayam + Sizzling Nasi Ayam Cendawan = :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK rehat dengan Ayza lagi, dah 2 hari kami rehat sama-sama, esok dah tak boleh, sebab KK masuk petang.



Harini KK ajak makan di food court, dekat saja dengan tempat kerja KK, cuma ditingkat atas, Ayza tak kisah.

Menu harini untuk KK nasi ayam, macam semalam, haha, dan air kopi ais, KK suka kopi kat sini sebab pekat dan kaww !!



Ayza dengan menunya Nasi Ayam Cendawan, sizzling punya, memang sedap, dan air asam jawa, suka sangat air masam-masam dia ni.

Lepas makan, borak-borak sikit untuk menghabiskan sisa-sisa waktu yang masih berbaki, lepas tu teman Ayza turun lif, hehe


Terima kasih Ayza sebab temankan KK makan, KK dah kawan dengan Ayza dari tingkatan 1 sampai sekarang, lama kan, orangnya sudah berpunya, hehe.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan