Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 31 Ogos 2016

Sebulan



Asaalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini genap sebulan KK ditukarkan ke cawangan Kemaman, sedar tak sedar dah sebulan lebih KK jadi warga Kemaman ni, haha, warga yang tak kekal selamanya


KK lagi 2 minggu kat sini, sebab lepas Hari Raya Aidiladha akan ditukarkan kembali ke tempat asal, jadi nanti balik raya kena kemas semua barang angkut sekali

Betullah orang cakap, selesa mana pun tempat tidur rumah orang, selesa lagi tandas di rumah kita, kan kan? apa kena mengena tandas dengan tidur? haha

Hujan emas di negara orang, hujan batu dinegara sendiri, tapi sejauh mana kita pergi, pasti teringat tempat asal, kalau jenis tak lupa daratan lah, haha

Begitu juga KK, rasanya lebih selesa di Pekan, sebab KK mula-mula kerja memang di Pekan, tiba-tiba ditukarkan ke Kemaman atas urusan kecemasan

InsyaAllah kalau tak ada halangan, lepas raya nanti KK akan ditukarkan kembali ke Pekan  huhu, balik tempat asal pula, habislah merantau di tempat orang, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan