Followers !

Rabu, 21 September 2016

Servis Cik Putih


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi ni KK bangun awal sikit sebab nak hantar kereta ni untuk servis, sepatutnya servisnya pada raya haji tempoh hari, tapi disebabkan sibuk dan terlupa, berlarutanlah sampai KK balik ke Pekan, tu pun dah lebih pada tarikh servisnya


Sebelum Cik Putih kita buat hal, baik kita hantar manjakan diri dulu kan, hehe, risau juga nak biar lama-lama, takut rosak macam-macam pula


Nasiblah pagi ni tak ada orang lagi, jadi KK antara yang terawal datang untuk servis kereta, terus buat kereta KK dulu, tak ada orang lagi

Kalau cepat siap, kejap lagi nak ke Pejabat Pos, dan CIMB pula, banyak pula persinggahan, haha, kalau rajin lah, kalu malas tak juga nak menyinggahnya, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan