Followers !

Rabu, 28 September 2016

Lunch Box !


Assalamulaikum dan Selamat Sejahtera,

Esok dah hari terakhir KK akan bertugas di Pekan, sebab Sabtu dah lapor diri di Kemaman pula, mungkin kali ini agak lama, mungkin sebulan? mungkin sampai tahun depan?


KK pun tidak pasti bergantung atas keputusan semasa, ikut sajalah, tengok macam mana, insyaAllah rezeki itu pasti, itu janji Allah untuk umatnya yang bekerja

Kembali kita ke tajuk asal, haha, menu KK untuk harini iaitu sayur nangka dengan tempe ikan bilis, lamanya tak makan sayur nangka tu, lama sangat

Alhamdulillah, rezeki KK untuk petang ni, harapnya perut ni bertahan sampai ke petang, cukuplah makan nasi sekali sehari, haha, tak nak naik badan ni, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan