Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 16 September 2016

Dah sampai Pekan !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, selamat sudah KK sampai ke Pekan, bertolak dari rumah jam 9:11 pagi tadi, sedikit lewat sebenarnya, mungkin berangan, haha


Nasiblah sampai tak lewat, jalan tidak sesak, jadi laju saja menyusur di jalan yang kosong sambil ditemani radio, hehe

Sebelum masuk pejabat, terus ke kedai dulu sebab nak beli nasi lemak, lama dah tak makan nasi lemak makcik belakang ni, sedap cuma RM 1 saja sebungkus

Rindunya kat sini, baru lah dapat kerja semula di tempat asal, rasanya tak tukar dah, kalau tukar pun entah bila, KK pun tak pasti

Selamat bekerja kepada yang bekerja, yang bercuti tu rehat-rehat tau, hehe

2 ulasan: