Followers !

Selasa, 27 September 2016

Lunch Box !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kembali lagi kita ke rancangan Gemuk-gemuk bersama Chef KK yang diundang khas dari jauh pelusuk dunia Geneva, hahaha, jadi ayuh kita melantak


Bila dah hari-hari membeli ni kan, kita pun tak tahu nak makan apa, hari-hari makan ayam, tak makan ayam, makan daging, tak pun makan hati, haha, gurau saja

Untuk menu harini, KK memilih hati dan pedal goreng kicap dan untuk kuah KK ambil sayur cendawan masak air tu, memang cukup !

Alhamdulillah, rezeki KK untuk petang ni, harap-harap kenyanglah sampai malam ye, haha, nanti malam kita makan lain pula, tak fikir lagi, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan