Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 6 September 2016

Mee ramen goreng !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lagi beberapa hari lagi KK akan balik ke Kuantan sebab nak beraya, hehe, tak sabar nak cuti ni, bukan senang nak dapat cuti panjang tapi gaji jalan kan, hehe


Apapun, cuti tetap cuti, perut kena isi kan, takkan nak puasa, haha, jadi ayuhlah kita menjadi tukang masak yang tak bertauliah

Mee kasar macam ramen tu ada lebih lagi semalam, KK habiskan masak untuk harini sebab boleh makan sampai ke petang, jimat dah situ

Harini buat pedas sikit, mana tahu dapat bakar lemak-lemak ni, haha, sudah-sudahlah menetap dalam perut tu, keluarlah, hahaha

Alhamdulillah, rezeki KK untuk harini, yang tengok tu dah makan belum? hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan