Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 27 September 2016

Burger daging


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak tahulah kenapa dua tiga hari ni tak ada selera sangat, makan pun tak nak, tapi kena makan juga sebab lapar, haha, nanti kebulur pula


Jadi untuk malam ni kita makan burger saja, paling penting dua biji, sebiji memang bukan santapan perut KK, nampak lah hasil pembiakan lemak-lemak

Kat sini burger murah, cuma RM 1 sebiji, jadi kalau beli dua baru RM2, kalau keluarga anak beranak ramai, tak lah berasa sangat, hehe

Alhamdulillah, rezeki KK untuk malam ni, yang tengok-tengok tu, dah makan ke belum? hehe, air liur tu lap sikit, haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan