Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 22 September 2016

Burger !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Entah kenapa harini tak lapar sangat, mengenangkan duit terbang servis kereta tadi, haha, kalau difikir rasanya tak tidur malam ni, jadi usah difikir


Kadang-kadang perut ni menipu, pukul 8 tak lapar, nak masuk pukul 10 dia meragam nak makan macam-macam, jadi kita sumbat awal-awal sebelum dia meragam, haha

Sebiji memang tak cukup ye, haha, KK sekali melantak burger memang dua biji, tak sedar sambil tengok tv dah ngap dua biji terus

Keropok tu buat kudapan bagi mulut ni lenguh sikit mengunyah, haha, kalau tak ada saja nak makan, jadi kita letihkan rahang gigi ni, hehe

Selamat menjamu selera semua !

2 ulasan: