Followers !

Selasa, 20 September 2016

Nasi Kukus My MAMA


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam ni terasa nak makan nasi kukus pula, haha, bertukar-tukar menu hari-hari barulah tak bosan kan, janji kenyang senang hati


Tadi baru singgah di nasi kukus my Mama di Pekan ni, nasib tak ada orang,KK beli bungkus saja, hidup bujang kan, haha, bungkus makan di pejabat

Harga untuk nasi kukus ala carte (tanpa air) cuma RM 6.90 saja, dan boleh pilih ayam sendiri, nak kepak ker, nak peha ker, tunjuk saja

Dah pilih tunggu staff bungkus dan bawa balik, melantaklah seorang diri tak berteman, kawan kerja masih cuti lagi, haha

Tengok-tengok tu dah makan malam ke belum? hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan