Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 8 September 2016

Makan petang


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ingatkan tadi nak buat pisang goreng, rasa macam malas pula kan, haha, mee pun banyak lagi, jadi KK goreng keropok saja, makan dengan mee


Balik dari masjid tadi rasa lapar, KK makan pagi tadi jam 9, memang lah dah lapar kan, dengan buat kerja lagi, semestinya lapar

Dah goreng keropok dapat semangkuk, ambil mee dan terus angkut ke meja untuk makan, tak menyempat nak panaskan mee, haha

Aiskrim tu beli di masjid tadi ada orang jual, tiap minggu KK tak pernah tak beli, minggu depan tak beli dah, haha, kat Pekan tak ada jual, hehe

Selamat petang semua !


2 ulasan: