Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 28 September 2016

Nasi Goreng Kampung !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Pagi tadi dah makan nasi, kemain penuh lagi polisterin tu diceduknya nasi tu kan, haha, bila malam ni rasa nak makan nasi lagi, dah macam mana tu, haha


Pada mulanya acah-acah nak makan roti canai, kononnya lama dah tak makan, tapi bila fikir balik, nak nasi juga, kalau dah tekak Melayu tu susah nak ubah, haha

Menu kita untuk malam ni nasi goreng kampung, nasi lemak tak ada, ingatkan nak nasi lemak saja, tapi tak buat harini, terpaksa pesan masakan panas

Alhamdulillah, kenyang perut KK ni, tak apa, lepas ni kita masak sendiri saja, di Kemaman ada dapur, boleh main masak-masak macam dulu, dua hari lagi tak lama dah,hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan