Followers !

Ahad, 18 September 2016

Nasi Goreng KG


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tadi lepas dah jalan-jalan rasa tekak ni macam nak makan nasi kukus, dah sampai sebenarnya tapi belum depan kaunter, haha


Terus terfikir rasanya nak makan nasi goreng kampung pula, sebab semalam KK nak makan tapi kedai tu tak buka, jadi terpaksa beli nasi lemak

Apa lagi, undur balik, terus pesan di gerai akak masakan panas tu, haha, pesanlah nasi goreng kampung satu, sambil tunggu sambil berangan, haha

Tak sampai 10 minit dah siap, cepat-cepat KK balik sebabnya hari macam nak hujan, kita ni jalan kaki, tak bawa kereta, sebelum hujan, cepat-cepat berlari, haha

Alhamdulillah, rezeki KK untuk malam ni, yang tengok tu makan dah ker? hehe

2 ulasan:

  1. tergugatnyeeee.. lapar memalam nihh.. nampak sedapnya nasi goreng tu, haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha, memang sedap kalau makan panas-panas..

      Padam