Followers !

Khamis, 8 September 2016

Kuew Tiow Ayam !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

2 hari lagi nak kerja, lepas tu dapat cuti dah selama 6 hari, tak sabar nak balik, nak beraya, jumpa kawan-kawan, jumpa keluarga dan semua orang


Harini menu sangat ringkas, kuew tiow goreng saja, tapi harini ada ayam, sebab KK rajin pergi pasar pagi tadi, hehe, dapatlah beli sikit isi ayam

Kalau tak, KK letak sayur saja, takpun letak kek ikan, haha, sekali nak juga rasa ayam kan dalam masakan, lama sangat tak makan ayam ni

Malam ni entahlah nak makan apa, rasa macam nak makan tempe, rasa macam nak makan pisang goreng, mana satu ni, haha, tengoklah rezeki malam ni, hehe

2 ulasan:

  1. hari-hari saya masak kat rumah...sekarang ngah blur, xtau menu apa lagi nak masak...huhuhuuhhuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. samalah KK pun, kadang2 termenung fikirkan menu nak masak, haha

      Padam