Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 20 September 2016

Sarapan : Nasi Lemak !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Kalau ikut jam, dah nak masuk makan tenggahari, tapi jangan risau nasi lemak ni dah masuk dalam perut dan sedang melalui peringkat pemprosesan sejak pagi tadi, haha


Macam-macam lah, KK entah bila ajar diri ni makan pagi, kalau dulu pukul 12 baru lapar, takpun pukul 1 macam tu, sekarang bangun pagi dah kebulur

Mungkin masa KK kerja di kemaman dulu rasanya, sebab bangun pagi terus masak sebelum masuk kerja, jadi dah diajar diri untuk makan pagi

Menu pagi tadi adalah nasi lemak ayam, nampak tak ayam seketul tu, haha, harganya cuma RM 1 saja, tapi cuma nasi, sambal dan ayam lah, tak ada yang lain, takkanlah nak harga macam tu nak ikan bilis, timun dan kacang, haha, nak bayar lebih lah, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan