Followers !

Jumaat, 16 September 2016

Salam Jumaat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Betul-betul lewat bersiaran harini, haha, sampai ke petang baru sempat nak jenguk blog ni, sebab KK tidur petang, mengantuk


Kat sini hujan, memang lena sangat tidur, nasiblah srmpat alihkan baju kat luar, sebab KK tengok mendung saja, baru pukul 2 dah teduh tadi

Sibuklah harini sebab esok dah kerja semula, sudah-sudahlah 6 hari cuti tu, haha, cari duit pula, nanti boleh pergi jalan-jalan lagi, hehe

Belum kemas lagi, kejap lagi bolehlah kumpul-kumpul barang masuk dalam kereta, KK gerak pagi esok ke Pekan

Yang cuti tu, amboi-amboi tiga hari cuti kan, bermula harini, hehe, selamat bercuti dan selamat bekerja kepada yang kerja macam KK, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan