Followers !

Selasa, 6 September 2016

Cuti AidilAdha 6 hari !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Siapa tak suka kalau dapat cuti kan, KK tak terkecuali kalau dapat cuti pasti senyum sampai ke telinga, haha, boleh rehat


Untuk raya Aidiladha yang bakal tiba beberapa hari lagi ni, KK dan rakan sekerja yang lain diberikan cuti selama 6 hari, sehingga cuti Hari Malaysia

Cuti bermula pada hari Ahad ni (11/9/2016) sampai Hari Malaysia yang jatuh pada hari Jumaat (16/9/2016) jadi kiranya cuti bersambung terus, haha

Alhamdulillah, rasa bersyukur sangat dah, bukan senang nak sambung-sambung ni, orang kerja pejabat pun cuti kerja lepas tu cuti semula, hehe

Bolehlah jalan-jalan luangkan masa dengan keluarga dalam masa 6 hari tu, lagipun KK kena berkemas sebab akan berpindah semula ke Pekan lepas raya

Tak sabar nak cuti ni, hehe !


2 ulasan: