Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 2 September 2016

Nasi + Kangkung + Bilis


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malasnya nak masak, haha, sekali datang merungut macam tu lah, kalau nak beli nasi bungkus kat sini mahal sangat, dah taraf KL rasanya


Terpaksalah masak sekadar nak makan seorang kan, ada lebih kangkung semalam, KK masak biasa saja, goreng dengan ikan masin, jadilah kailan ikan masin, haha

Banyak juga dapat, sampai ke malam boleh makan ni, dah jimat kat situ, duit lebih boleh menabung untuk percutian tahun depan, haha, awal berangan tu, hehe

Dah makan ke semua?

2 ulasan:

  1. Kailan ikan masin, fevret tuu. ^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, memang sedap kak long makan dengan nasi panas

      Padam