Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 28 Mac 2014

Hadiri Bengkel Mencanting Batik !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Esok KK akan hadiri satu bengkel mencanting batik, sebenarnya dah lama KK daftar untuk bengkel ni, dari bulan 2 lepas.


Bengkel batik ini akan diadakan di Politeknik Metro, berdekatan sahaja dengan Berjaya Megamall dan East Coast Mall.

Bengkel bermula jam 8.00 pagi dan berakhir jam 1 petang, KK pergi dengan Nadiah, nasib lah esok dia cuti, boleh pergi jalan-jalan. hehe

Bayaran yang dikenakan RM 20 dan sijil disediakan, mana tahu lepas ada nak minta kerja kat kilang batik, sijil dah ada kan, hehe


Lepas balik dari bengkel, KK nak ajak Nadiah singgah beli hadiah untuk sahabat KK yang akan berkahwin pada Ahad ni, boleh baca ----> SINI

Harap esok semua berjalan lancar dan KK tak sabar nak pergi majlis kahwin sahabat KK tu :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan