Followers !

Isnin, 3 Mac 2014

Sepetang di Mustafa Cendol


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Petang tadi ada keluar, sebab nak pergi temuduga, lepas habis temuduga tu, ajak Nadiah pergi makan cendol !


Lamanya tak rasa cendol kat sini, KK pun order cendol campur dan rojak mee, Nadiah nak ABC saja.



Borak-borak, gelak-gelak, lepas tu bayar, harga kat sini boleh tahan juga lah, cendol campur RM 2.20, ABC RM 2.20, Rojak Mee RM 4.00

Kali terakhir makan kat sini Mac 2013, maknanya genap setahun dah tak ke sini, haha, punyalah lama kan, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan