Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 28 Mac 2014

Tak pergi Bengkel Mencanting Batik :(


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK tak pergi pun bengkel tu, sedih sangat, ada 2 sebab yang menjadi penghalang KK tak hadiri bengkel tersebut.


KK dah kunci jam, dan memang bangun pukul 7 pagi tadi, bila nak tutup jam, nampak ada mesej, bila buka

Nadiah cakap, dia ada hal penting pagi ini, jadi memang tak boleh nak hadir, KK dah rasa tak ada mood dah, takkan nak pergi sorang-sorang, mesti bosan.

Lagi satu, tiba-tiba hujan lebat pula pagi tadi, hujan rahmat, kalau KK nak pergi sorang pun, KK ni naik motor, takkan nak redah kan?


Konklusinya, KK tak pergi, hujan tadi pun lama juga, memang tak sempatlah, tak apalah, tak ada rezeki lah tuh

#misi petang ni nak beli hadiah :)
#gambar semalam, lepas balik solat jumaat :)



2 ulasan: