Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 14 Mac 2014

Misi mencari kerja !


Harini KK sungguh semangat, biasalah, bila dah lama duduk terperap dirumah, dan dah rasa macam anak dara sunti tunggu pinangan kerabat diraja Sultan Brunei kan, haha, semangat tu jadi berlebihan , sebab dah lama disimpan.


Jadi, berbalik kepada topik diatas, misi harini iaitu mencari kerja, sebenarnya KK dah penat dan tawar hati dengan kerja, bila tak kerja, bila mohon tak dapat.

Ditambah pula pengurangan defisit kewangan di dalam bank membuat hati ini berkobar-kobar untuk memenuhkan kembali nilai kewangan di dalam bank yang semakin hari semakin susut. hahaha !


Kenapa lah pula KK menaip dengan kata-kata yang terlalu tinggi, bahasa orang ekonomi pula ni, astarafigrullahalazim !

Kembali semula ! haha, sebenarnya semalam KK ada call sebuah kedai buku, bertanyakan kerja kosong, jadi dia suruh KK datang untuk isi borang.

Yang kedua, KK ada berhubung semula dengan akak di tempat kerja lama KK, dia cakap kat tempat kerja nak pakai orang, alhamdulillah, bunyinya macam sinar harapan yang selama ini malap akan menjadi terang kembali.


KK dan Nadiah akan meneruskan misi, insya Allah, kalau ada rezeki, dapatlah kami berdua bekerja, saya amat memerlukan duit !

Wish me luck !


5 ulasan:

  1. Assalamualaikum dik, semoga dipermudahkan urusan kamu mencari kerja. sheila singgah sambil klik tabung sini ~~~

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam kak sheila, terima kasih kak, hehe :)

      Padam
  2. try sampai berjaya ok,, nnti ade la tu.. doa dan usaha je =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. insya Allah , amin, terima kasih cik bella :)

      Padam
  3. kerja penjenayah

    BalasPadam