Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 17 Mac 2014

Beli-belah lagi di Nile.com.my *-*


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni asyik menghabiskan duit saja, dah lah tak kerja kan, duit tetap dihabiskan, haish ! nasib badan, nafsu tak dapat dikawal.

Bila belek-belek kat http://www.nile.com.my/, ada saja benda yang nak beli, tapi duit saja jadi halangan, sabar saja.

Kali ni KK beli kasut pula, haha, disebabkan Rabu ni keputusan STPM 2013 dah keluar kan, jadi nak pakai kasut baru, hehe, berdebar pula bila keputusan nak keluar.

KK jenis suka pakai selipar, jarang sekali pakai kasut, dah lama sangat tak beli, kasut dulu dah ketat, sebab tu baru nak beli baru.


KK dah buat payment, macam biasa guna Maybank2u , mudah dan selamat, dan sekarang tunggu pembayaran disahkan.

Tak sabar nak tunggu kasut baru, huhu !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan